måndag 29 juni 2009

Tygerna!

Ett toksomrigt örngott som snabbt sprättades till bara tyg! Troligtvis från mormor ursprungligen sa min paps.
Underbara skogstyget som jag sett på folks bloggar o även på tradera för en hutlös peng. Vet inte om jag nånsin kommer kunna sätta saxen i detta. Kan ju inte sälja det heller för även om jag har fått det o det nu är mitt så tycker jag det skulle vara felfelfel. Kanske får sova i det... Det är superfin o har nog inte tvättats så ofta med tanke på att det legat i sommarstugan.
Lillprinsen mår bra o är lite rosenröd men helt okej o glad som vanligt förutom lite värmegnäll. Det är sjukt varmt här i lgh men ute är det ännu värre. Puh!

1 kommentar:

Välkommen! sa...

skogstyget är verkligen sjukt fint!! hoppas jag lyckas trilla övre en bit av det nån dag oxå! :)