tisdag 23 juni 2009

Auktion


Var på auktion i edsvalla nu ikväll. Hittade två superfina skåp till vårt hus! Flyttar ju snart. Sambon knorrade litte, mest för att vi knappt skulle få plats att åka hem men oxå för att han tycker att vi har skåp nog. Det har vi kanske men om de här inte passar kan man ju alltid lägga ut dem på blocket. Fick dem billigt!
Han sa innan vi åkte till edsvalla att "nu ska vi inte köpa några stora skåp!" Rent tekniskt så gjorde jag ju inte det, de är ganska små. Smala iaf. Att det var två o att det var tur att vi hade sällskap dit så att jag o barnvagnen kom med hem låter jag vara osagt hahahahaha. Att det är osmart att köpa massa grejjer veckorna innan man flyttar kan jag hålla med om är puckat, men man måste ju fynda när tillfället ges! Finfina flygplanet ska hänga i taket i sonens rum i huset. Väldigt charmigt, i plåt.
Fyndade även ett helt gäng med delbara blixtlås! De kan ju vara rätt dyra. Ska se om jag kan sälja några, kanske på tradera, så att de jag behåller iaf blir gratis. Kan ju va najs att få tillbaka lite av det man lagt ut.

Inga kommentarer: