torsdag 11 juni 2009

Senaste nytt-sytt!



Två små börsar och mitt senaste påhitt (idag faktiskt) korthållare! De ska ha knappar men det är för sent för att banka knapps ikväll. Snart bor vi i hus o slipper tänka på grannar på samma sätt, fast jag har ju en lillebebis så jag kanske inte kan stå o hamra på i huset heller...

Synd att färgerna inte blev så bra, de är ganska starka på de här tygerna. Jag har suktat efter tyger på andra bloggar och om ni följer länken kan ni se mina senaste "avundsjukeobjekt" http://kattching.blogspot.com/ hon i sin tur tycker att jag oxå har sjyssta tyger o det stämmer ju. JAg är dock så knasig att om jag står i kön i min favvosecondhand o har fem retrotyger i handen och ser nån som har bara ett så står jag o är avis. Kanske borde tänka: haha, jag har fem o du bara ett. Eller kanske lite trevligare: vilken tur att jag inte knyckt allt, att andra oxå får.

Nä jag kan inte tänka det sista! Bara om tyget den andra har är likadant med ett av mina. Jag kanske ska ta upp det med min psykolog hahahaha.

Gonatt!

Inga kommentarer: