söndag 28 juni 2009

Dumma mamma!

Vi stod inte ut i lägenheten idag när det var så jökla varmt! När huset hägrar blir det svårare o svårare med tre trappor upp, tvättstuga i källare, kokhet balkong och små utrymmen. Det är som att man blir mer o mer frustrerad på lägenheten ju närmare huset man kommer. På samma sätt som man blir mer o mer kissnödig ju närmare toaletten man kommer! Any road, vi drog te mörudden efter att ha inhandlat ett parasoll för bebben att ligga under. Vi la handduk på parasollet för att det skulle bli extra tjock skugga eller vad man nu säger. Ser när vi kommit hem o han bara gnäller att lillprinsen blitt alldrelles röd! åååå dumma mamma! o pappa med för den delen! Jag har hört på flera håll att man inte ska smörja spf på barn under ett år o vi var väldigt noga med skugga etc men han är kräfta iaf. Mitt hjärta gråter o jag har så dåligt samvete! Inte ens fyra månader o redan grillad :(
Nu hoppas vi på att han ärvt mitt pigment ist f pappans för jag blir iaf brun o slipper massa svid och flagande. Ju mer pigment desto mer skydd, va?

Fått najsa tyger idag från mina föräldrars stash i sommarstugan. Fotar o visar imöra.
/Dumma mamman

Inga kommentarer: