torsdag 12 maj 2011

Här händer det inte så mycket. Jag blev lite trött på pyssel efter förra försäljningsförsöket och sambon här hemma har stelopererat höger hand. Jag behöver inte få ihop så möe innan tassemârten iofs eftersom jag inte sålde nåt sist så har jag ju de grejerna kvar. Fast lite solhattar ska jag försöka få te.

Björkallergin gör oxå att jag blir lite schleten, som det heter i värmland, men nog klagat nu! Nu äre mat sen äre kanske pyssel, vem vet...



En gammal granne frågade häromdagen om jag väntade lillesyskon till Mio. -Nej det är godis, var mitt svar så jag kanske ska ta en flåsrunda ikväll. Dumma socker som är så gött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej svejs =) nu har jag för en gång skull tagit tag i bloggen igen, allt för att undvika städ av lägenheten och så är nog jag oxå allergisk precis som du så jag ORKAR inte städa helt enkelt... Ses på måndag

sara sa...

När är tassemarten då?