måndag 16 maj 2011


Den här krokkon ska få följa med till Tassemârten den 27-28 Maj, i skoghalls centrum. Han är frihandsvirkad från svans till nos och den här krokodilen fick säkerhetsögon och näsborrar. Väldigt söt o charmig tycker jag! Han är ca 30cm lång och 10cm hög, jag skulle bli glad om ni hjälpte mig sätta pris. Det är alltid så svårt tycker jag. Jag har startat eget nu o då borde man ju tänka som en snickare eller målare o ta 500:- timmen men det går junte! Jag tror han tog mellan 4 o 5 timmar att virka, nån som bjuur 2000 för ett mjukdjur? Nä inte jag heller...

3 kommentarer:

retrostuff sa...

Cool crocko... och så fin din blogg blivit!

Anonym sa...

Den vill jag köpa av dig till Alfred. Har du kanske någon kanin också till lilla Tora? ;) Vad sägs om 250 för 2 gosedjur?
Hälsningar Viktoria

Anonym sa...

helt RÅ krokodille Ewa,- en sånn vil jeg ha !!! kram Marie