torsdag 26 maj 2011

Hade supertur igår o hittade maaaaassor av pompeja på myrorna. Tjoho! Har längtat efter det. Om nån vill byta till sig en bit går det bra, bara att maila eller kommentera.


Jag fick en fin servis från sommarstugan, old gustavsberg Florilla. Underbart söt med pluppar o blommor. Hela diskmaskinen blev full o då packade jag ändå supernoga. Tyvärr saknas locket till sockerskålen och jag skulle behöva några fler djupa tallrikar. Nån som har?


Känns som jag klippt tusen lappar till solhattar (fast det är bara 192, "bara") , nu är iaf alla ihopsydda o redo för marknad.

En liten virkad mus får följa med till marknaden o se om han får ett nytt hem. Fast jag tror han ska få en scarf först, ser tomt ut runt halsen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, lägg av! Satt precis och redigerade ett inlägg om min stora kärlek till Pompeja-tyget! Naturligtvis är ett byte intressant...

retrostuff sa...

På Myrorna! Wow! Än är inte undrens tid förbi! Jag byter gärna med något annat du vill ha :)!

sara sa...

lyllo! jag som också var på myrorna igår...
Står du på marten även på fredagen?

Ewa sa...

Japp både fredag o lördag!

Petra / Popetotrora sa...

Wow, det var verkligen tur att hitta massa Pompeja! Grattis! :-)