onsdag 23 september 2009

Min Farmor, farbror och kusin var här i helgen! farmor fyllde 85 så vi firade henne litegrann. De bor i skellefteå så vi ses inte så ofta men nu fick jag äntligen chans att lära känna min kusin!!! Det visade sig att hon är lika pysslig som jag! Tjoho! Jag tror vi har ärft det från farmor o sen var min morfar väldigt pysslig med snickerier o lite sånt o det tror jag hennes är/var oxå. Vi åkte till en bra affär med billiga garn o handlade en kasse var. Jag har redan gjort en liten halsduk i grått med mosstickning. Kusinen började på en halsduksgrej på en rundsticka, sen repade hon upp och bytte sticksätt, sen började hon om sen repade hon upp o sen o sen o sen hahahahah. Fyra eller fem gånger startade hon om innan hon bestämde sig. Undrar hur det går förna ;) Är du här o läser får du skriva kommentar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är här! Är du redan klar?! Jag satt och stickade hela vägen hem och hann ganska långt.

Det var jätte trevligt att lära känna dig med. Nu ska jag på jobbet och slita. Hälsa alla men speciellt den söta lilla Mio!

kram Malin