tisdag 15 september 2009

Hahahaha!

Jag kollade på svenska hollywoodfruar igår och höll på att dö flera gånger; av skratt, av skam och av förvåning. Vilka puckon!!! Anna Anka: Jag är perfektionist ända ut i fingertopparna.
Om du är sån väldig perfektionist, Anna lilla, så borde du veta att man säger fingerspetsarna mwahahahahaha

Jag lyssnade på P3 när jag körde bil förut. De pratade om just Anna Anka o de andra puckobrudarna (Agnes-Nicole var iofs ganska häftig) och den ena programledaren försökte komma på en annan benämning för programmet än vad tevetre sa. Då avbröt programledare no.2 (jag vet ej vad de heter) och sa "Det är okej att vara hora om man gifter sig med sin torsk" jag höll på att skratta på mig!!! Jädranamma! Jag tänkte desamma igår hahahaha

Var i svampskogen en sväng med svärfar för att kika efter Charles-Jonny (karljohan) men det fanns inte EN ENDA. Kul! Dumskog!

1 kommentar:

sygryn sa...

Hej Ewa! Angående mina muddjeans: I ekologisk denim, ca 250-275:- beroende på detaljer. Tack för de fina orden!