tisdag 8 september 2009

Dopkoma

Efter dopet var vi supersega men väldigt glada över att så många kom och kikade och käkade. Jag åt så mycket kakor på kvällen efter att alla hade åkt så jag kände mig bakis på söndaen. I såna där är-du-sockerberoende-test på nättidningarna har frågan kommit upp ifall man känt sig typ bakis men jag har aldrig fattat, but now I do. Jag tog mig några återställarkakor och sen drog vi ut i svampskogen efter att ha lämnat av lilleman hos sin moster. Jag har en jättefin bild i kameran på min svampkorg som är rågad med trattkantareller. tyvärr så får den stanna i kameran ett tag för nu har stora datorn kraschat eller nåt så jag kan återigen inte lägga in bilder. Den låter väldigt ledset och jag tänker på dyrpengarna att laga/köpa ny så jag är rätt så ledsen oxå. Datorer är som kärlek, bara bra när de/t funkar. Annars är det skit!

Inga kommentarer: