måndag 14 september 2009

Jag hade massa planer på vad jag skulle göra när jag blev mammaledig. Sy o sticka o bara massa härligt pyssel. Bebisar sover ju nämligen jättemycket. Kan ju säga att det belev inte riktigt så.

Grabbhalvan är ett halvår nu och visst har jag pysslat men mest har vi renoverat och flyttat. Vi skulle ju bara kolla på hus, inte köpa. Men hoppsan så köpte vi o då var vi ju tvungna att renovera klart alla grejer i lägenheten så den kunde säljas. Sen har ju yours truly en jäddra massa saker så vi fick ju packa ner en tredjedel o köra till syrrans garage innan vi kunde ha visning. Sen vare packa, städa, flytta. Flytta in, packa upp, leta grejer och sen röja upp i djungeln som förra ägaren kallade trädgård. Jo just det, kan lägga till amma och byta blöja varannan gång mellan varannat ord hehe.

Jag hittar fortfarande inga grejer och dammsugaren känner sig nog ganska bortglömd men man kan gå raklång i träggårn nu!

Inga kommentarer: