lördag 13 mars 2010

Ska vi byta grejjer med varann?

Minns ni när man va liten o bytte bokmärken eller garbage pail kids (jag är 79a)? Då bytte man ju bort sina dubletter så man fick flera olika i samlingen. Nån som vill byta örngottsdubletter med mig? Jag har samlat på mig massa retroörngott, vissa är dubletter andra är bara såna som jante vill ha. Kommentera om intresset finns så ska jag fota o blogga.

-Ska vi byta?
-Aa fast det här hästmärket är så himla stort så då måste jag få två änglar.
-Okej fast då väljer jag vilka!
-*suck* Okejrå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har tyvärr inga dubletter... Är tyget på väg annars?

Ewa sa...

Borde va framme senast idag!!!

MarJo sa...

Kul att hitta till din blogg och en rolig idé att byta örngott. Jag har inte så många men kan kolla vid tillfälle.