måndag 29 mars 2010

Klaras påskkaninmössa är färdig! Hoppas den passar, jag har bara frihandsvirkat.

Har sytt en väska idag. Hade en bedrövlig vaken natt bredvid ledsen lilleman o då brukar jag alltid sova med honom på dagen. Idag fick jag dock ingen ro utan var tvungen att gå upp o sy den här somriga väskan. Tyvärr så hittar jag bara ena handtaget o jag vet att mio har lekt med det andra. Hoppas jag hittar det innan marknaden i maj...

Under helgen fick jag ihop en börs o två sminkväskor oxå. Måste fylla på förrådet så jag kan få ihop pengar till mer loppisfynd hahahahahahahahahaha

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hu blir det med "Folklore" necessären, har inte glömt
; )
Sen är jag i stort behov av rullgardiner också,
både Fristedt och Trägårdh.
Så nu har du din chans att håva in storkovan så
du kan fynda på vårens alla loppisar igen!

Ha det gott
/Jenny

Ewa sa...

Oops! Jag har glömt din necessär! Förlåt!!! Maila mig på whoatemycandy@hotmail.com så får vi diskutera rullisarna, jag känner att jag har väääääääldigt svårt att släppa dem tyvärr...

Ska gottgöra dig för den senfärdiga neccen iaf så fort lilleman är frisk