tisdag 14 juli 2009

Bilder!

De här underbara mönstren hittade jag när vi gick igenom källarförrådet nyss! Visste att jag hade nåt nånstans inne i gömmorna men jag visste inte vad. Jag blev glad!
Fem disktrasor har det blitt so far. Finns massa garn kvar så vi får se hur många det blir allt som allt. Inte fäst trådarna än.

Världens snyggaste kylväska köpte jag mig på loppisen i Myra! -Vad ska du ha för kylväskan? -Den här? Det vet jag inte, den fick jag av min svärmor för många herrans år sen. Den hade jag inte tänkt att sälja. Vad skulle du ge i så fall? -Hehe, vet inte. Vad vill du ha? Femti kanske? -Okej det tar vi!
TJOHO! Jag fick den för en ynka femtiolapp!!! Sen kissade min hund på den under natten men det är typ vinyl så det gick att tvätta, tvätta o gno. Hade kanske nån annan hunds doft på eller blitt kissad på av nån katt nångång. Den är ju äldre än jag så man vet allri vad som hänt under åren.


Inga kommentarer: