onsdag 10 juni 2009







Aftonens loppisfynd: Överst en bild från boken sömnadstips för hemmet, hon tycker hon är väldigt tuff på den bilden, jag tycker att vaxduken hon sytt sitt förklä av är väldigt fint! Bild två är en kastrull som jag absolut inte behöver och som sambon inte vill bära i flytten men jag var tvunget att köpa den ändå för jag är lite knäpp =) Bild tre ett härligt gult påslakan och ett gulbrunt örngott. Nederst ett hel underbart påslakan med sommaräng o svanar i damm! Skitgulligt! Nu blir det till å sprätta ikväll med så jag kan dela med tygsystern!
Jag borde sy småbörsar så syrran kan ta med te jobbet o kanske sälja lite. Får se vad som hinns med. Jag råkade ju klart svänga in på en billigaffär med tyskt ursprung o köpa både glass o chips så det kanske blir lite soffliggande oxå.
Kram ewa



Inga kommentarer: