lördag 18 februari 2012

Kanske to-do-lista

Jag har en plan på att sy en elefant om dagen den här veckan, det ligger några redan på gång. Jag har oxå tänkt göra tygpaket o sälja, behöver tunna ut lite i tyghyllan. O så borde jag virka lite, starta en Facebook till företaget o massa grejer. Men det blir lixom inget av! Jag är så trött att jag inte orkar pyssla även om jag vill. Det har ju märkts tydligt här på bloggen, inget händer. Men jag jobbar bara ett pass nästa vecka så jag ska tvinga mig själv att göra nåt! Minst en elefant borde jag ju kunna klämma ur mig...

3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Jag förstår hur du känner. Det finns så mycket man vill och borde göra, men ibland orkar man helt enkelt inte. Ta de lugnt och vila ett tag så kommer nog lusten tillbaka!

Knejs sa...

Varva ner och ta en sak i taget, i veckan eller varför inte dela upp månaden i två-veckors intervaller?

Mitt enda projekt nu är att lära mig virka :)

Knejs sa...

Förresten, du skrev att du ville rensa lite bland dina tyger! Har du något retro i rosa så hör av dig!!