torsdag 1 september 2011

Påslakanutmaning

Det här finfina påslakanet har jag valt till utmaningen. Det ligger i tvättkorgen nu o vill bli rent o lukta lite godare. Det är tur att det är en september- och oktober-utmaning, för annars hade jag inte kunnat vara med. Ska jobba ca tre gånger så mycket som jag är van nu i september o vet inte hur mycket sömnad jag hinner med, jag virkar ju o stickar massa grejer oxå o det kan man ju "lat-göra" framför teven, symaskinen är i ett helt annat rum o kräver mer koncentration.

To be continued...

6 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Wow, wow, wow vilket fint påslakan!! Jag ser verkligen fram emot allt fint du kommer sy av det! :-)

Pysselpralinen sa...

Kul att du ska vara med i utmaningen! Den låter kul, men jag kan verkligen inte välja vilket påslakan jag ska ta! Såna svåra beslut! ;-)
Jag ser fram emot att de där tygerna ska komma ut på Tradera, det gröna är jättefint och jag är nyfiken på resten!

HannasHörna sa...

Hej! Det kommer bli kul att se vad alla kommer att hitta på!

Slow-Eva sa...

Verkligen fint lakan! Kul att så många är med i utmaningen. Så vi kan inspireras av varandra.

HannasHörna sa...

Tack för kommentaren. Titta förbi imorgon så ska jag lägga ut det först jag sytt... Kram

Spunk sa...

ååh så fint lakan!