tisdag 5 april 2011

Tävling!


Nu är jag vårglad i kroppen då bloggen alldeles strax har haft 5000 besökare och jag fyller år i morgon och det är äntligen sommartid! TJOHO! Det här ska firas med tävling. På bilden ser du tio stycken vårglada retrotyger som kan bli dina! Ett kilo tyg som är perfekt till alla er lapptäcksmännschor! ( jo det är ett ord).

Lämna en kommentar för 1 lott, länka från er blogg o få en en extra! Låna gärna bilden. Vinnaren dras på söndag kväll nångång när jag är mätt på tårta.

Lycka till!

100 kommentarer:

Henrietta sa...

Jag tar gärna 2 lotter och länkar från bloggen!
www.henriettaspyssel.blogspot.com

Petra / Popetotrora sa...

Självklart vill jag vara med!! 2 lotter till mig, tack.

Ha en bra dag!

Unknown sa...

GRATTIS!
va kul med en tävling.
Hoppas på tur.

nassepower@gmail.com

Y sa...

grattis till alla besökare, självklart vill jag vara med!

Y sa...

och här var jag läskunnig! grattis på födelsedagen var det ju!

Annelie sa...

Självklart vill man va med på en liten utlottning, länkar lite åxå.. Men, är det inte så att man ska FÅ saker när man fyller, inte ge bort? ;)

Lisa sa...

å jag är gärna med och tävlar! ska länka på min sida ;D

carina sa...

Schyst, jag håller tummarna!

emmalill sa...

dessa skulle jag verkligen verkligen vilja ha. så 2 lotter blir det. länkar från min blogg http://emmalill.blogspot.com

Lotten sa...

Grattis på födelsedagen! Jag vill gärna ha två lotter, tack!

Unknown sa...

Hejsan och GRATTIS!! Jag tar gärna två lotter och länkar..Kram och ha en bra dag!!

En støvel og en sko sa...

Hei! Gratulerer med dagen! Så fin blogg du har, og for en flott konkuranse. Jeg trekker gjerne 2 lodd - hjertlig takk!
Nyt dagen din i dag.
Klem

Unknown sa...

vill gärna vara med på en lott! jättefina tyger.....

Mona sa...

Å vilka underbart härliga tyger. Vill ha!!!
En lott till mig tack : )
Mona
mona.ekstrom@gmail.com

Unknown sa...

Det vil jeg veldig gjerne!
Flott blogg!

Foreløpig 1 lodd :o)

Blomman sa...

pax vara med med två. kolla in stitchbitches.blogspot.com

kollijox sa...

JA jag vill vara med. hur fina tyger som helst!

Johanna sa...

Vilka läckra tyger! Jag ska genast gå in och länka från min sida :).

Martina sa...

Skulle passa perfekt till mina lappkuddar som jag samlar tyg till ;)

kollijox sa...

å så glömde jag säga Grattis! ju

Sara Serey Larsson sa...

Fin blogg du har!
Är jättegärna med och tävlar!

Mvh/Sara

maria lever sa...

Jag vill vara med! Håller båda tummarna och länkar i min högerspalt.
Underbara tyger!

Vårglad sa...

Super premie! Eg vil gjerne ha eit lodd:)

Hanna sa...

Åh jag vill gärna vara med! En lott på mig tack!
Hanna-kattching

Anonym sa...

Jeg har ingen blogg, men melder meg på med et lodd hvis det er mulig! :) Lille Persille uten blogg

lill[at]andreasen[dot]no

WilleBus sa...

Hej! Jag tar gärna en lott och hoppas på min tur här. På loppisarna lyckas ja aldrig hitta fina tyger som alla andra så detta kan ju vara min chans ;) / Jennie

Unknown sa...

Hei, så fine stoffer, jeg vil også gjerne være med om jeg får det når man bor i Norge? Jeg krysser fingre for hell og lykke, nydelige stoffer. Skal bli spennende å følge bloggen din videre. Ha en fin dag, klem fra Wilhelmines blogg i Norge

Anna sa...

Jag är gärna med :) Vad kul att hitta hit föresten. Två lotter tack länkar från min blogg ikväll.

27DW sa...

Wow.....:D

Jag vill också vara med och tar två lotter önskar jag me! :D

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

GRATTIS :) Jag tar gärna en lott och hoppas på turen... skulle bli hemskt glad om jag vann detta fina paket!

Nusse sa...

Hej, jag vill gärna vinna och har länkat på www.nusse.nu

Kiiromi sa...

Härligt med ett vårlotteri. Jag är gärna med på två lotter.

Tjing Mia :)

Emma sa...

Jag är väldigt gärna med, länkat och klart:)

marian sa...

Gratulera med dagen og ett lodd til meg ,takk!

Marian

lady retard sa...

GRATTIZ! & det klart jag vill vara med & förhoppningsvis vinna dessa fina tyger! :)

[LiiNe] sa...

Jag vill oxå vara med :)

Helena sa...

Åhhhh det här kan man ju bara inte missa...speciellt inte en sån lapptäcksmännscha som jag;) Jag är med på 2 lotter, länkar till din underbara tävling i min blogg och lägger till din fina blogg, som jag totalt missat, i min bloggroll:) Håller tummar och tår för vinst!!! Å sist men inte minst grattis till över 5000 besökare och födelsedag och allt:)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Til lykke med dagen!
Jeg tar gjerne 1 lodd hos deg:)

Fiff sa...

Vad roligt att hitta hit :-) Grattis till besök + födelsedag. Jag är gärna med i din tävling! Jag har länkat, så två lotter tack :-)

Karolina sa...

Oooh så fina, självklart vill jag vara med. Men det blir bara en lott till mig :)

Anonym sa...

Vill gärna vara med ,1 lott tack! Grattis! linda.e.svensson@hotmail.com

Anonym sa...

Å så fine stoffer!:)
Vil gjerne vinne! Har ingen blogg selv så et lodd til meg ;)


jannicke_karlsen@hotmail.com

Anna sa...

Hojtar till och önskar två lotter då jag självklart länkar från min blogg också!

anna@arhammar.nu

retrostuff sa...

Grattis till alla besökare och till att du fyller år! Du är lite som Pippi Långstrump... ger bort saker när du fyller år :).
Fantastiska tyger by the way.

FridoLi sa...

Vilken underbar och generös utlottning!! Självklart vill jag vara med och tävla!
Två lotter till mig tack!

Strumpetossa sa...

Klart jag vill vara med!!! ;)

- marthe - sa...

Jeg tar gjerne 2 lodder og håper å vinne de fine stoffene :)

http://martheberte.blogspot.com/

Cathrine sa...

Grattis på födelsedagen!!
Plockade fram symaskinen idag och lite fina tyger skulle jag gärna vilja vinna. Har länkat så jag provar lyckan med 2 lotter.

Vårliga hälsningar Cathrine

Tyg och otyg sa...

Jag deltar med två lotter, har länkat här: http://tygochotyg.blogspot.com/2011/04/mer-tavling.html

Ina sa...

Har ingen blogg, men en lott tar jag gärna

Birgitta sa...

Jag tar 2 lotter och hoppas på tur hos dej. Grattis till alla besökare du haft och grattis på födelsedagen idag också.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Jessica sa...

Jäklar vilka fina! Jag är gärna med och tävlar. Och stort grattis både på födelsedagen och till besökarantalet!

Sara sa...

Jag vill också vara med! 1 lott till mig, tack!

E.R.R.Y sa...

Grattis Ewa! Jag vill gärna ha två lotter, länkar imorgon. :)

Annika sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla.
Har länkat i bloggen:
http://www.apelsingredeli.se i kategorin "tävlingar".
(Kunde inte skicka en direktlänk just nu)

Ida sa...

Jag är gärna med och tävlar med 2 lotter ( har länkat på min blogg) !!

Made by Ina sa...

Klart jag vill va med och tävla Ewa!
Älskar ju dina tyger!!!
Jag tar två lotter ;)

Kram Marina

spikie sa...

Klart man vill prova lyckan ;-)
Vinner sällan och aldrig men det kan ju vara roligt endå :-)
Satsar på 2 lotter och lägger upp tävlingen i min blogg :-)

Johanna sa...

Hoppas du får en toppen födelsedag med massor av tårta och stora paket.
Jag vill gärna vara med och tävla!

johanna.rylander@hotmail.com

Maria sa...

Tar två lotter och hoppas på tur!! Roligt med så många som tittar in!!

Linda S sa...

Jag vill gärna ha chans att vinna!

Josefin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Josefin sa...

Vilka läckra tyger! Klart jag vill vara med! Stort grattis :)
Jag länkar på min sida oxå!

http://yotorpis.blogspot.com/

Charlotte sa...

Brukar aldrig vinna men ändå! Testar en lott, tack!

Erica Bessant sa...

Jag vill gärna vara med! 1 lott för mig =o)

Paula sa...

Wow vilka tyger, och grattis för alla besökare!

plåtTina sa...

Och jag vill sy klänningar av dina fina tyger!

www.momma.se

Retrobaby sa...

Jeg vil være med, tar to lodd! Bli gjerne med på min giveaway også. :)

Pysselmajorna sa...

Jag vill gärna vara med :)
Jag har länkat från min blogg med.

IdéSpiren sa...

Jeg vil gjerne være med!! :) Trekker 2 lodd!

nook elin sa...

Jag vill såklart vinna dom superfina tygerna! Länkar också!

Amanda sa...

Jag är väldigt gärna med. har länkat i min blogg också. hoppas, hoppas och håller tummarna

Ha en fin fin kväll

viktoria sa...

ohh... en fantastisk blogg du har!! Jag vill önska dig en härlig födelsedag och grattis! Jag tar gärna 2 lotter =)
www.torian.se

Emma W sa...

Jag vill också vinna dessa fina tyger! Hoppas hoppas =)

Mvh/Emma W

Malena Nilsved sa...

Jag tar gärna en lott! :)
Fantastiska tyger!

Systrarna M och jag sa...

Jag håller alla tummar jag har för att jag ska vinna!! Hoppas på lite nya tyger till vårens projekt...

Malin (Majola)

Marika sa...

2 lotter tack! Vilka underbara tyger!!!! :-D
www.lantlivmedbarn.blogspot.com

Sara i Hagen sa...

Vilka glada tyger! Jag är gärna med på två lotter, här har jag länkat från min blogg: http://raktinisolen.blogspot.com/2011/04/hall-tummarna.html

Annette - MyRoseValley sa...

Hur hittade jag hit? Jag är inet så säker men härligt ärdet. Underbara tyger. Jag vill gärna vara med i lotteriet.

Rebecca sa...

Oh vad roligt! Jag är med och tar en lott :)

Doktor Apfelstrudel sa...

Vilka fina tyger! De vill man gärna vinna! :) Fin blogg också

Slow-Eva sa...

Vilka underbara tyger!

Erica sa...

åh jag vill gärna vara med och tävla!! hoppas hoppas på vinst!!!

Sofia sa...

Grattis! Jag vill gärna ha 2 lotter.

SiriR sa...

Jeg vil gjerne være med:)

Agnes sa...

Jag vill gärna vara med med 2 lotter! :)

Maria sa...

Självklart vill man få sätta fingrarna på de coola tygerna.
Grattis och min länk till dig ligger här.
http://marai.blogg.se/2011/april/retrotyger-ar-aldrig-fel.html

Lilla Gryn sa...

Detta går ju inte att motstå! 1 lott självklart!!

LeKas loppis sa...

2 lotter till mig med =)
Är galen i tyg, tyg gör mig lycklig!
lekasloppis.blogspot.com

Lena

Anonym sa...

Vill såklart gärna vara med!
//Sabina

LadyNight sa...

Oh! Grattis till både besökarna och födelsedagen :) Jag är mer än gärna med och testar lyckan i din tävling. Älskar retrotyger! har länkat med bild i högra sidospalten på min blogg, under "Tävlingar".

-LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com

Linnéa sa...

Oj vilka fantastiskt fina tyger - jag vill ha dem! :)
Tack för en fin blogg!
Kram

Bumblebeeart sa...

ÅÅÅÅÅ, så härligt det är med dessa retrogrejer, jag är ganska ny bloggare och inte hemma så jag kommer ju inte ihåg mitt lösenord så jag får hoppas på min en styckslott :)
http://bumblebeeart.blogg.se/

Fröken Eko sa...

Grattis till alla besökare och på födelsedagen! Jag deltar gärna i din tävling. Tygerna hade passat väldigt bra till ett lapptäcke till den lilla Räkan jag har i magen :D
I högra sidospalten på min blogg har jag länkat hit. Så 2 lotter till mig!

Häls. F

Madde sa...

Jag vill gärna var med på utlottningen :) & grattis!

Tova sa...

jag firar gärna med dig... fast det blir jag som får presenten ;)

Frk lykkelig med farge sa...

Hei. Vil gjerne være med og tar to lodd. Fantastiske fine stoffer.

Ha en flott helg videre.

Mvh. Ann Kristin

Marolle sa...

uha jeg kan vist lige nå at være med her :)
læææækre stoffer!
er med på 1 lod

Malin sa...

Vilka läckra tyger! Såå härligt våriga :)

Re-dizain sa...

har jag missat tävlingen hehehe...tack för dom extra godbitar!!!