måndag 11 april 2011

FYND!

Södra Strömgatan måste ju vara ett av de allra vackraste barntygerna som någonsin designats! Jag fyndade en bit på myrorna förra veckan o de fattade inte vilken guldgruva det var för mig. Det låg slängt bland påskdukarna och jag fick gåshud när jag såg det. Herregud vad glad jag blev när jag verkligen fattade att det VAR det jag trodde. Kärlekstyg, jag älskar dig!

HUr mycket kan man ta för en 35x35cm kudde i det här tyget på en marknad? Baksidan är enfärgat grön (man kan junte slösa!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen ett fynd som heter duga!!! Vet inte vad man kan ta...beror ju på klientelet. Om de vet vad det är för tyg de har framför sig vill säga...

Kiiromi sa...

Såå fina! Grattis

/Mia :)

Fröken Pyssel sa...

Så fint tyg, helt underbart!