måndag 27 september 2010

Helgens pyssel


Ett par benvärmare till mig själv. Korta, bara för dekoration jag har så varma fötter att min papps en gång frågade "va fasen de har gödslat med" när vi åkte förbi ett fält samtidigt som jag råkade ta av mig skorna. Alltså: INTE värma ewas fötter om det går att undvika!

Sydde en bautaelefant i ett åhlénstyg som heter Hildasia. Den är till Klaras ettårsdag så ni får inte säga nåt till henne!

Skulle sy ett Iphone-fodral i femtonårspresent igår. Hade alla mått och lade till sömsmån och fick ändå ta det själv, hmmm?

Femtonåringen fick tillslut en liten sminkväska och ett iPhonefodral i pennskrinsform.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kusin!
Vad duktig och pysslig ;) du är! Önskar jag kunde fått lite av den ådran. Min passion är ju dock det skrivna ordet.
Längesedan sist, tänker på er!
Hälsa o ha en trevlig helg!
PUzzz M