fredag 17 september 2010

Äntligen!

Mystäcket i mios rum är ett gammalt påslakan som mormor har haft. Jag ÄLSKAR mönstret!

Tygkassen som är min favvo har samma mönster fast andra färger. Ett av mina allra första loppisfynd sen jag återuppväckte min retrofanatism.

Och nu har jag ÄNTLIGEN fått tag på det blåa!!! Jag har sett det på bloggar. Jag har budat på tradera (alldeles för dyrt) och jag har suktat o önskat. Nu är det äntligen mitt! Från tradera, fast "skäligt" pris (enligt mej, inte direkt enligt sambon fast jag har ännu inte avslöjat vad det kostade mwahahahahaha). Det ska bli kuddar o grejjer. Nu drömmer jag om att kanske finna det i klarrött, fast det har jag aldrig sett så det kanske inte finns. Nån som vet?

1 kommentar:

Anonym sa...

pälsen är INTE äkta... man betalar för designen...det är jobbigt att ha dyr smak... Vi ses imorgon =)