onsdag 14 oktober 2009

Julmarknad om ca 50 dagar!


Fleecefodrade bebismössor/hjälmar. Den lilla är en nyfödings och den stora är till ca 5-6 månader.

Jag har äntligen ritat mönster till en egen kissemåns! De sitter o sover lite. Schhh inte väcka dem! Broderade ansikten och härliga gamla retrotyger!!!

Två små filtar till vagnen med mysfleece på baksidan.

En najs necessär som blev bra på första mönsterförsöket! Här ser ni även mitt fina namnband som jag delar med en annan E, därav av retrobyee.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Den fina necessären pryder mitt badrum nu :)
Tacktack!

Annelie sa...

Den fina necessären pryder badrumshyllan just nu! Tacktack! :)

Unknown sa...

Hej Ewa! Nu har kissen tråkigt och vill ha en kompis. Jag har den gula och den är såå fin. Du får ta vilket tyg du tror passar till kisse gul.- veronica