torsdag 24 september 2009

Idag när lilleman sov försökte jag fixa lite i mitt syrum. det är en liten klädgarderob på kanske 1.5 kvadrat som jag ska ha som egen hörna. Jag har så jäddra mycket tyg o prylar o ufon så jag vet inte var jag ska börja. Det kändes ungefär som att stå mitt i en tallskog som man ska såga ner men du har bara en liten fogsvans. Jag kom ingen vart. Har fått sambon att sätta upp en garderobsstång högt uppe vid taket så jag kan hänga de tyg jag snart ska använda samt halvfärdiga grejer. Man har det alltså nära men ändå ur vägen. Jo pyttsan att jag kunde välja vad som skulle hänga där! Jag måste nog göra klart ufona innan jag ens kollar på fler tyger (som ligger i sänglådor och täcker upp en hel säng).

Jag behöver mitt pyssel som avslappning o just nu så blire inget alls nästan. Jag räknar inte en halvtimme stickning framför teven. Jag vill sy!!! Men jag orkar inte gräva fram symaskinen o jag är rädd för att jag måste lämna in den på service för den kvittrade sist jag sydde. Jag blir stressad av att veta att jag stressar av när jag syr för nu kan jante. Guu så dumt!

Inga kommentarer: