tisdag 17 januari 2012

Loppis

Har äntligen kommit iväg till favoritloppisen, har nog inte kunnat åka dit sen oktober tror jag. Bra fynd idag iaf! Fyra fina gröna påslakan, de två övre har jag redan fast bara småsnuttar så nu behöver jag inte snåla. Hittade en gul, fin Pelle vävare oxå! Väldigt fräsch men är lite velourig på ena sidan, det har jag inte sett nån innan. Nu sitter jag o virkar på massa massa fika som jag har beställning på. Sen nacken började krångla har jag knappt virkat alls men nu kör jag stretching efter varje dammsugare!

4 kommentarer:

Johanna E sa...

Åh, vilka fina påslakan. Får jag beställa en tygkasse med motiv från påslakanet längstned till höger?
Kram -johanna

Ewa sa...

Självklart!

retrostuff sa...

Underbara! Jag älskar grönt!

Anonym sa...

Åh vilka underbara! Vad kul det är när man gör sådana fynd! Jag gillar särskilt det uppe till höger. Kan du tänka dig att byta en bit av det? Om du vill kolla in mina tyger kan du ju kika under etiketten "tyg" på min blogg.:)
Jag tänkte också visa några nya fynd ikväll, kanske är det något av dem som också kan vara något.

/Pysselpralinen