fredag 26 augusti 2011

Kockedii


Den här bautakrokodilen (Mios står breve som referens) ska min skruttfis få. Min skruttfis är den pojke som jag varit personlig assistent åt i fyra år (tror det är 4 iaf). Imorgon jobbar jag sista passet med honom o det känns jättekonstigt. Han ska gå vidare i livet o jag tror det blir jättebra för honom men egoistisk som jag är så är jag ledsen att han o jag inte längre kommer "umgås". Han kommer iaf ha en JÄTTESTOR krokodil som påminner honom om mig. Han har även en STOOOR hammarhaj virkad efter crochetras coola mönster. Jag körde dubbelt tanjagarn (coops acryl) och virknål sex eller fem eller nåt annat stort som jag redan glömt. Har ingen bild på den men den blev häftig. Jag rekommenderar verkligen att förstora virkdjur så,för det blir lite extra kul att krama på dem. Krokodilen är mitt eget mönster skulle man kunna säga, förutom att jag inte har nåt mönster utan virkar den från svans till nos o hittar på lite allt eftersom.

Inga kommentarer: