tisdag 14 juni 2011

En klänning till Klara. Jag köpte tyget (påslakan) på loppis i söndags.



Två dagar i rad har vi haft turen att hitta flexi trax på loppis. Mio har nu flera meter bana o fyra bilar som funkar o en som inte funkar.



Virktårta med jordgubb som finns på Vackra Vita i karlstad.



Klänning till mig i ett underbart påslakan som är såååå härligt i färgerna. Min första riktigt rejäla klänning till mig själv som var lite klurig att sy. Vem vet snart kanske jag kan få en hel sommargarderob!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mumselimums med gräddtårta lagom inför midsommar o allt =)

retrostuff sa...

Fler klänningar till oss vuxna :), rätt kul bara man kommer igång. Åh, så snygg den!

retrostuff sa...

ops... sen ska det vara, inte den.

lisa sa...

tjo ska vi få tummen ur och byta lite grejer ;)

Lisa Arvidsson sa...

ahaa de va så de va ;) ska jobba fram de!

Fröken Pimpinett sa...

Superfina klänningar!