torsdag 20 januari 2011

ÄNTLIGEN! (skrek hon högt)


Min nya maskin är hemma!


Har jag loppisfyndat ett våningsfat till mina virksaker.


HAr jag hittat lite nya tyger på loppis.

Nu har jag sytt loitegrann på min nya Husq. Emerald 203. Den verkar jättejättebra! O tyst går den. Alldeles för många funktioner iofs så det känns som man inte ser skogen för alla träd, typ. Fast maskinaffärsgubben sa att köper man en sån här så ingår en kurs så man får sy igenom allt med nån som kan! Jäddrar va lyxigt!!! Då kanske jag nångång tom vågar mig på ett knapphål...

3 kommentarer:

Anonym sa...

En ny maskin! Beskriv!!! Vill höra recension lite längre fram...

Petra / Popetotrora sa...

Vad kul med en ny maskin! Och vilka loppisfynd du gjort. Älskar det bruna tyget!

Här får du länk till Måleributiken:
http://popetotrora.blogspot.com/2010/09/tips-tapetprover.html

Ha en mysig kväll!

Petra / Popetotrora sa...

Hejsan hopsan!!

Såg din kommentar hos mig och jag byter gärna till mig en bit att det bruna!! Kanske att du har något rött du vill byta bort också? :-)

Maila mig på petranuhma@gmail.com så kan jag skicka lite bilder på mina tyger.