söndag 17 januari 2010

Virknålen glöder!


Fina tofflor till Linda. Hon köpte garnet själv och det blev rosa merinoull som jag kammat på med nagelborste så det fluffade till sig lite. De ser olika stora ut på bilden men inte lajv. De blev lite snoppvarning över dem när det bara var "fodral" så jag gjorde en liten blomdekoration.


Mina tofflor i ull. Både stickat och virkat. De här töjer sig lite för var dag, inte så kul men jag har dem ju bara här hemma ändå.


Fodral till morsans ipod, hon hade nån hemsk grön strumpa innan. ipoden är rosa så hon fick ettt rosa fodral.


Än så länge bara en virkad toffla te syrran. Hon har golvvärme i hela sitt hus så när hon kommer hit växer det istappar mellan tårna. Fast inte så länge till!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar min rosa tofflor, va fint med blommorna!!! aj just löööv thöm!!!! o va fina... du e så duktig!!!

Ewa sa...

tackåbock!

Solveig Lövendahl sa...

Fint! Och jag är så barnslig så jag tyckte det var jätteroligt med snoppvarning...